Пам’ятка клієнта:

  1. На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав споживачів фінансових послуг», яким вносяться зміни до Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», зокрема до ч. 1-2 ст. 12 вказаного Закону.

    1. Загальна інформація про компанію. Повна назва, ЄДРПОУ, власники істотної участі – Про компанію;
    2. Контактна інформація – Контакти;
    3. Керівництво компанії - Керівництво;
    4. Відомості про фінансові показники - Фінансові показники;
    5. Перелік послуг, що надаються фінансовою установою - Ліцензії;
    6. Інформація про договори страхування (згідно ч. 2 ст.12 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг») - Правила страхування;
    7. Контактні дані органу який здійснює державне регулювання: Національний банк України, адреса: м. Київ, вул. Інститутська, 9, Email nbu@bank.gov.ua.
    8. Питання захисту прав споживачів.
  1. Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг: 01011, м. Київ, вул.. Печерський узвіз, буд. 19, офіс 31, тел.. 044-360-28-25, e-mail: office@avesta-ic.com.ua
  2. Інформація про реквізити органу з питань захисту прав споживачів: Національний Банк України, 01601, м. Київ, вул.. Інститутська, 9, тел.. 0-800-505-240, e-mail: nbu@bank.gov.ua, 

    https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

  3. Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг: спори, що виникають по Договору страхування, вирішуються шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди між Сторонами справа передається на розгляд суду у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Партнери: